matvrak

Hallå mina söta läsare!
Hur mår ni? Här hemma mår vi bara bra, jag är lite små seg bara pga en jobbig natt.. Kunde verkligen inte somna, så låg o vred och vände på mig tills klockan var typ 4 eller något, usch!

Igår skrev jag ju att Saga skulle smaka puré för första gången, vilket hon också gjorde. Det blev potatis och palsternacka, och hon tyckte om det. Hon fick även lite persika och päron puré och det gillade hon också, så kul! Hon verkar tycka om allting, haha. Hon är ett riktigt litet matvrak, gröten är hon ju helt tokig i. Så skönt att det funkar bra. Så snart kan jag byta ut flera mål emot gröt och puré :) Och förhoppningsvis börjar vikten öka lite mer.
Igår var även Kim här med sin hund Turbo. Det var jätte mysigt, jag vart så sugen på att skaffa hund asså.
Mamma kom även förbi en sväng också och tog en kaffe, och så fick jag & saga varsitt påskägg :D hehe

Ikväll blir det lugnt, bara ligga i soffan o mysa med Saga och titta på någon film.
Hoppas ni får en trevlig fredags kväll :)
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0