Nu är jag tillbaka

Hej mina underbara läsare, har ni saknat mig?  i know you have ;) haha
Som ni kanske märkt har bloggen varit nere ett tag, och det pga designbyte. Men nu är den nya designen på plats och jag är tillbaka.
Vad tycker ni om min nya design?
Jag vart väldigt nöjd faktist, Tack till linus som gjorde headern. Sen har jag gjort det mesta själv faktist, j*vligt pilligt och jobbigt med alla koder o så. Men rätt kul också! Och ännu roligare när det blir bra resultat.

Ja ni, jag vet inte riktigt vad  jag ska skriva. Det var ju några dagar sen jag skrev nu, så det finns väl rätt mycket att skriva om.. Eller igentligen har det väl inte hänt sådär jätte mycket nytt, dagarna har väl sett ut som vanligt i stort sett.
Igår var syrran, rasmus & kelly här  och umgicks, så käkade vi lunch o sådär & busade med barnen.
Och idag har mamma varit här och fikat och sen tog vi en promenix. Var inte alls skönt ute idag ju, blåste massor och var rätt kallt.
Nu sitter jag i soffan och kollar på tv, precis kollat på Ballar av stål. Haha vilket sjukt program det är, men riktigt roligt! Dom är ju inte kloka endel av dom, fast det är ju det som är de roliga! Undra hur man själv skulle reagera om man skulle stöta på någon av dom? Jag har ingen aning faktist...
Saga ligger och sover för natten, hon har varit rätt gnällig idag vet inte riktigt vad det är. Kan ju vara tänderna som spökar, för hon gnager på allting som hon stoppar i munnen och skriker samtidigt som om hon blir förbannad för att det kliar eller något. Usch, måste ju vara jätte jobbigt det där...
Tänk själv om det kliar som tusan någonstans och man inte kan klia, man skulle ju bli tokig.
Får hoppas att tanden/tänderna vill titta fram snart så hon slipper det där ett tag.
Saga har börjat greppa saker, ligger hon i babygymmet försöker hon ta tag i djuren som hänger över och har hon nappen i munnen ligger hon och håller i den, haha. Och håller man någonting framför henne så tar hon tag i det, eller iallafall försöker. Och fötterna har hon ju också hittat, men det har jag ju redan skrivit tidigare.
Så dom ligger hon och pillar på hela tiden, haha.
Hon har även börjat med massa nya läten, och man kan ju inget än o skratta åt henne när hon ligger och snackar o har sig. Hon är så gullig min lilla tjeja :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu är så trött så det står still i huvudet, men slänger upp lite bilder :)


Kommentarer
madeleine

världens sötnos ju lilla saga. mamma har tur att hon har en så underbar sessa.... och saga du har väldens underbaraste och finaste mamma

2010-04-19 @ 07:10:04
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
jennifer ekström

saknar er!!!!<3

2010-04-21 @ 00:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0