mormors mat är godast

Vi har haft en riktigt härlig dag ute i solen. Så himla underbart när solen skiner och värmen börjar komma!
Så vi tog en liten promenad först och sen var vi bara här ute på gården och njöt av solen. Jag och brorsan åkte även runt lite i morfars elrullstol, och Saga låg i sin vagn och sov. Jag gick även en liten sväng med deras hund Rapp.
Sen gick vi in och gjorde i ordning middagen som idag var stek, potatis & sås. Mumsfillibabba :D
åh vad jag kommer sakna mormors goda mat nu när vi åker hem, haha.
Finns ingen som kan laga så god mat som mormor, jag har alltid tyckt att hennes mat är godast!

Nu ska jag göra iordning Saga för natten och ta på pyjamas, ge henne lite mat och mysa i soffan innan hon ska lägga sig.


Kommentarer
Lindsey

haha, håller med dig, fast jag älskar farmors mat!!! mmmm, söt lill kickan är!!! :)

2010-04-11 @ 22:48:37
URL: http://creadiem.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0