duktiga tjejen!

Ännu en natt då Saga sovit från 21.00 - 06.00 utan mat. Hon vaknade till någon gång och ville ha nappen bara, sen somnade hon om igen. Duktiga tjejen! :) Vid 06.00 fick hon lite käk, och sen somnade vi om en stund till.
Saga vaknade vid 08.00 igen och då kom brorsan in och frågade om han fick ta henne och lägga sig i soffan och mysa, och självklart fick han det. Så somnade jag om igen och sov till 10.00, så nu är jag riktigt utvilad. Skönt!
Gick upp och fixade lite gröt till Saga som hon glatt åt upp, och lite mangopuré till det. Det är så roligt när hon äter för när hon får gröten eller purén i munnen så liksom mmm:ar hon som om hon tycker det är jätte gott, haha!

Just nu ligger Saga & Wille i soffan och myser och kollar på tv, fast tror lillfisen har däckat. Det ser så ut iaf.
Och jag ska äta lite lunch med mormor. Det är så att alla äter på olika tider och alla äter olika saker här hemma, haha. Jag gick ju upp lite senare än dom andra, så jag äter en tidig lunch istället & mormor gör mig sällskap.
Och morfar o wille har ju ätit frukost för ett tag sen så dom äter nog lunch lite senare skulle jag tro.
Idag ska vi inte göra någonting speciellt, bara ta det lugnt och vara här hemma. Vädret är fortfarande inte det roligaste, så känner inte direkt för att vara ute.
Ikväll ska vi iallafall äta Tacos är det bestämmt, tror det var wille som önskade det. Så mormor och brorsan skulle åka iväg och handla lite om ett tag, men jag och Saga stannar hemma då.
Ne nu ska jag äta.
puss & kram
spanar in sina fötter & nappen och sitter nästan själv, bara lite stöd vid rumpan av mina ben.


Kommentarer
Anonym

Nemen vilken gullig morbror Saga har som vill ligga och gosa och se på tv med henne

2010-04-10 @ 14:25:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0