dagarna går allt för fort

Jaha då är snart denna dag slut också, tycker allt att dagarna går lite för fort.
I morgon är det sista dagen här, sen åker vi ju hem på Måndag. Men sen om 2 veckor ungefär har vi ju dop & då kommer mormor och morfar ner till oss, ska bli så kul!
Jag och mormor bäddade ner Saga i vagnen förut och tog oss en lång promenad i det härliga vädret. Solen skiner och det är jätte skönt ute, så då gäller det att passa på. Vi gick ner till grannarna, Berbel & Lars-ola och hälsade på, jag var mycket nere hos dom när jag var yngre, vi brukade gå ner till deras brygga & fiska som jag tyckte var så roligt. Men det var några år sedan nu.
Så det var jätte roligt att träffa dom, och så fick dom ju även träffa Saga som dom ej gjort innan. Och så var även Berbels dotter och hennes son på besök från Tyskland, så fick jag träffa dom också, vilket jag inte gjort tidigare.
Sedan gick vi hemåt igen för det var dags för lite matlagning. Så jag och mormor hjälptes åt med maten som idag var Tacos, mums! Det är någonting vi alltid äter när vi är här, vi har några rätter vi alltid brukar äta & det är framför allt Tacos och mormors fläskkotletter med sås & potatis.

Just nu ligger alla utslagna i soffan, mormor & Saga har nog somnat ser det ut som men Wille kollar på tv och lika så morfar sitter vid sin tv och kollar.
Ser riktigt skönt ut i soffan, så ska nog gå ner och göra dom sällskap :D










mormor & morfars hus


Deras hund, Rapp


Såhär sitter Saga o låter varje dag, haha :D mammas sötnos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0