lägga mig tidigt.

Nej det vart ju ingenting med att lägga sig tidigt igår, som vanligt.. Jag säger jämt att jag ska, men det blir ALDRIG av! Jag hittar massor av saker "jag bara måste" göra innan, och helt plötsligt är klockan 02.00.
Så jag ska sluta säga att jag ska lägga mig tidigt nu, för det blir ju aldrig så ändå. Så bättre o inget säga utan det blir som det blir istället.

Just nu sitter jag i soffan och tar en kopp kaffe och bara tar det lugnt, lillfisen ligger o busar i sitt babygym..
Blir o ta en promenad sen i det fina vädret, och sen skulle även mamma komma förbi en stund.
Annars blir det nog en rätt lugn dag skulle jag tro, vi får se vad som händer.
Idag ska Saga få smaka puré för första gången, ska bli spännande o se om hon gillar det :D
hoppas ni får en fin dag!
puss & kram


Kommentarer
Lindsey

hahha jag är likadan, även om man kanske är skit trött så hittar man saker man bara mååååste göra!! haha, glad påsk på er :)

2010-04-01 @ 16:27:01
URL: http://creadiem.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0