påväg till Sundsvall

Hallå alla sötnosar, hoppas ni mår bra!
Själv sitter jag i bilen med brorsan, mormor och Saga påväg till Sundsvall. Vi ska till Birsta City och shoppa lite hade vi tänkt, får se om vi hittar något fint.
Hade lite bilder och även en film på bror och Saga jag skulle lägga upp, men hann inte göra det innan vi åkte och fick inte med mig sladden nu så lägger upp det sen när vi kommit hem. Och förhoppningsvis kommer jag ihåg och ta lite mer bilder under dagen som jag också lägger upp sen.
Förhoppningsvis får vi en trevlig dag i affärerna :)

Saga vaknar fortfarande flera gånger per natt nu, först vaknade hon halv 1, sen vid 4 och sen vid 7 men då var mormor snäll och tog henne så jag fick sova lite.
Det är nog någon tillväxtperiod hon är inne i nu, för hon har ju varit så duktig innan och sovit hela nätter eller vaknat 1 gång högst. Så vi får väl se....
Jag har ju även börjat med en medicin på kvällen nu som ska göra att jag blir trött, så jag lägger mig skapligt. Eftersom jag annars kommer i säng så himla sent.
Och den funkar faktist. Har somnat innan klockan 12 nu två nätter i rad, så himla skönt!

Skriver sen när vi kommit hem, vet inte när det blir men.. Ska även svara på era frågor då hade jag tänkt :)
Hoppas ni får en fin dag!
puss & kram från oss


Kommentarer
Anonym

Eller så vill hon ha mat som en normal bebis?

2010-04-08 @ 00:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0