mysig dag hos mamma

Haft en hel mysig dag hemma hos Mamma & Peter och ätit god påsk mat.
Inte varit hemma hos dom sen Julafton, så det var verkligen på tiden att åka dit! Så det var jätte trevligt.
Sen skjutsade mamma hem oss, så åkte vi även förbi affären och inhandlade lite ätbart till resan i morgon. Tar ju 5 timmar att åka, så behövs ju något att äta.
När vi kom hem fick fisen ett bad och lite käk sen somnade hon som en stock och nu sitter jag i soffan och kollar på Tv. Linus kom precis, han har varit på macken och köpt en baugette och cola till mig :D
Han är så snäll min bästa vän! ♥
Så nu ska jag umgås med honom lite för vi ses ju inte på 1 vecka sen :(
puss&kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0