mina hjärtan

Har ni sovit gott i natt gullisar? ♥
Själv kunde jag inte somna som vanligt, så vart inte sådär jätte många timmars sömn i natt..
Har precis ätit lite lunch och tar mig nu en kopp kaffe. Saga sitter här brevid mig och myser, ser ut som någon börjar bli lite små trött men verkligen försöker hålla sig vaken, haha. Hon lutar sig framåt som om hon tänker "tänker inte luta mig bakåt, jag tänker inte somna " Mitt älskade hjärtegull :)
Ska ta och göra iordning lite gröt till henne snart, har börjat med banangröten till henne nu och den älskar hon verkligen! Det är så kul och se när hon smaskar i sig och mmar efter varje sked, haha.

Om ett tag kommer brorsan hit, han ska sova här i natt :) myspys!
Vet inte vad vi ska hitta på för något, blir nog att ta en promenad iallafall. Det är ju rätt varmt ute idag, termometern på datorn visar 17 grader. Får gå ut och känna om det stämmer.
Ne nu är det gröt dags.
hoppas ni får en fin dag! puss
mina hjärtan ! ♥


Kommentarer
PHOTOS BY NATALIA.

sv: usch då :{ jo jag sov bra!

Svara gärna på frågan i senaste inlägget :)

2010-04-29 @ 14:15:26
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
PHOTOS BY NATALIA.

sv: Sköntskönt :) inget speciellt. <3

2010-04-29 @ 19:16:57
URL: http://nataliasoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0