Klockan är fööööör mycket

Usch vad klockan blev mycket helt plötsligt. Jag kommer aldrig i säng tidigt längre, det går bara inte.
Även om jag är skit trött så tar jag mig aldrig till sängen, och om jag nu gör det så somnar jag ändå inte utan fastnar i något tv program. Och tvn kan jag inte sova utan, kan ej somna om det är mörkt och tyst..
Någon som har något tips, hur jag kan göra?

Dagen har iallafall varit mycket bra. Brorsan kom ju som sagt hit förut och sen kom även mamma. Hon hade köpt med sig mat som vi lagade, det blev tacos.
Efter maten tog jag en snabbpromenad ner till centrum och tog en 16 minutare i solariet medans mamma och bror var hemma och busade med Saga.
Skönt och få gå själv med musik i båda öronen och bara gå i rask takt utan att tänka på något.
Och ännu skönare att få lägga sig i solariet och bara slappna av några minuter.
Och tolka inte detta fel nu bara! För jag älskar att vara mamma och älskar min dotter mest av allt. Skulle aldrig i hela mitt liv vilja byta ut det till något annat. För min dotter är det bästa som någonsin har hänt mig :)
Men kan vara skönt o bara få vara själv någon gång och inte tänka på något.
Sen gick jag hemåt och mötte upp Linus som följde med hem, så åkte mamma och bror hem.
Då fick Saga sig ett bad och på med pyjamas och lite mat, och lite mys i soffan till Andra Avenyn innan det var läggdags för henne.
Sen under kvällen har även Larry och Kim varit här, vi har lyssnat på lite musik och bara snackat lite skit.
Och nu blir det när som helt läggdags, för klockan börjar bli allt för mycket!!
Hoppas ni har haft en bra dag sötnosar!
Puss & kram



Kommentarer
PHOTOS BY NATALIA.

sv: Så lite så! :) sa bara sanningen. Sovit gott? ♥

2010-04-29 @ 09:13:25
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Caroline

...vilka fina små troll, kram...

2010-04-30 @ 18:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0