heldag hos systeryster :)

Kom hem för en stund sen, vart nere hos syrran, tobbe & ralle hela dagen.
När jag kom dit lagade vi lunch och sådär sen har vi bara umgåts o pratat hela dagen.
Vart även att vi åt middag tillsammans, tobbe gjorde spaghetti & köttfärssås, riktigt gott.

När jag skulle röra mig hemåt vart det och säga hej då till älskade ronja ( syrrans hund ) hon ska ju tyvärr avlivas i morgon :( pussade massor på henne innan jag gick, var rätt jobbigt faktist, kände hur jag hade gråten i halsen. Det är tråkigt men det är för hennes egna bästa för hon mår inte så bra tyvärr. Hoppas du får det bra uppe i hund himlen ronnis, moster kommer aldrig glömma dig! Jag kommer sakna dig! <3
Nu ligger jag ner gosad i sängen och ska väl sova om en stund, ska på ett möte i stan i morgon.
Just nu är det full rulle på lillen i magen, man kan ju undra vad han/hon styr med igentligen.
Gick ju som sagt in i vecka 26 idag, veckorna bara rullar förbi alltså. Det går så himla fort! Men det är skönt för jag läääängtar så fruktansvärt mycket tills jag får hålla min lilla älskling i min famn.
nu blire lite tv sen natti natti.
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0