sjukling.

Stackars mig som vaknade upp och var sjuk i morse, usch. Ont i halsen, snorig & hängig.
Legat i sängen hela dagen, inte orkat göra någonting. Så fick ringa o skjuta upp mötet som jag igentligen skulle på idag. Är sjukt rädd för att få svininfluensan, får hoppas att det bara är en vanlig förkylning!
Min söta mamma var precis här, hon kom med pizza till mig eftersom jag inte orkar laga någon mat. Levt på lite mackor och fil idag. Sen hade hon med sig alvedon, näsdukar, halstabletter, lite frukt och lite annat smått o gott!
Så söt hon är! <3 Vi skulle igentligen haft myskväll i morgon, vi hade tänkt fixa våra naglar o sådär men blir nog inget av det nu eftersom jag inte mår så bra. Får ta det någon annan dag istället.
Kvällen kommer bestå av tv tittande och knarka halstabletter. Andra avenyn börjar ju idag ! :D
Får hoppas jag mår lite bätte i morgon, för det är så trist och vara sjuk! :(
Nu är även vardagsrummet färdig tapeserat, vart as fint! Ska fixa bild på det någon dag, så i morgon blir förhoppningsvis köket och hallen också färdigt.
Ne nu ska jag gosa ner mig i sängen o försöka bli frisk. Någon som har något bra tips mot förkylning? :)
puss

R.I.P Ronja <3
Nu finns du inte bland oss längre men jag hoppas du har det bra där uppe, jag tänker på dig! <3



Kommentarer
unique

Peppar, peppar ta i trä så har jag inte känt något än så länge. Visst, det kan hugga till i ryggslutet när jag reser mig snabbt, men det överlever jag.



Jag mår ganska bra annars. Dock krånglar min mage. Känns som magsår. Haft ont över en vecka nu. Kanske rent av får ta och gå till fabror doktor.



Hur mår du idag? Fortfarande sjuk?



Kram

2009-09-09 @ 14:12:02
URL: http://saratilling.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0