nyduschad & fräsch

Nu har jag precis badat/duschat. Känner mig som en ny människa, gud så skönt det var!
Har fixat iordning i lägenheten lite nu med, ställt in köksbordet i köket igen osv.. Vart jätte nöjd med tapetseringen faktist! Nu är det bara soffan som jag fortfarande väntar på, som dock inte kommer förens om några veckor men det är värt att vänta på. Kommer bli så fiiint här hemma :)
Vad ska folket hitta på idag då?
Själv ska jag fixa iordning mig lite sen gå ut o ta lite frisk luft (inte varit ute på 2 dagar), ska gå förbi syrran och säga hej. Var några dagar sen jag träffade dom nu eftersom jag varit sjuk osådär så känner att jag behöver se dom :) Sen blir det nog en lugn kväll framför tvn kanske går förbi affären och köper något gott ;)
puss




Kommentarer
unique

Duscha? Det tycker jag mest är jobbigt haha. Speciellt när det är dags för rakhyveln. Ser fan ingenting.



Är du ensamstående eller har du en särbo?

2009-09-10 @ 18:41:33
URL: http://saratilling.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0