@ jennifers place

Är fortfarande hemma hos Jennifer, sov ju här i natt.. Vi gick upp för inte alls så länge sen, vart en lång sovmorgon idag. Inte så konstigt med tanke på att vi låg och pratade till typ 5 i natt, men eftersom vi inte träffats på typ ett halv år så är det ju inte så konstigt då har man rätt mycket att prata om ;)
Just nu står jennifer och diskar och jag latar mig framför datorn, haha!
Ska väl åka hem om ett tag hade jag tänkt, får se jennifer kanske skulle följa med :)
Ska förbi syrran och hämta hem alla kattungarna plus kattmamman till mig, pga att kattmamman tydligen blivit agressiv emot syrrans nya hund hon fått hem. Hon vill ju skydda sina kattungar så hon attackerar tydligen kelly som syrrans nya hund heter. Så är snäll och har katterna hemma hos mig tills vidare. Alltid mysigt med kissebäbisar!! Dom är ju så gryymt söta, men dom kommer fan riva hela min lägenhet, haha.
Sen kanske Natha kommer till mig ikväll & sover, var ett bra tag sen vi sågs nu.
ha det så bra så länge så hörs vi senare, puss & kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0