fullt ös medvetslös.

fullt ös hela dagen, nathalie, viktor, mamma, lillebror & lillasyster har varit här. Suttit och fikat o pratat och gosat med kattungarna, jätte trevligt. Sen åkte nathalie och viktor hem men mammsen o dom var kvar så lagade vi mat så åt dom middag här, blev köttfärssås och makaroner idag med ;) mums!
Sen när dom åkte så kom Dennis & Jocke förbi en stund också, blev en kopp kaffe osådär.
Och nu sitter jag här själv med mina små kissar, eller dom ligger o gosar i sängen. Dit ska jag också ta mig snart hade jag tänkt, se om det är något bra på tv ikväll. Börjar bli trött faktist och det är bra för måste lägga mig tidigt idag för i morgon ska jag vara i stan halv 10 på möte..
ne nu ska jag krya ner i sängen o kolla på tv.
hoppas ni haft en bra helg!
puss&kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0