dålig uppdatering, i know!

har haft fullt upp hela veckan, möten osv hela dagarna så har varit helt slut när jag kommit hem på eftermiddagarna/kvällarna, därför har jag ej orkat blogga någonting.
Men nu ska jag försöka bli bättre!
idag har jag som sagt haft möten hela dagen, tänker inte skriva vad för möten jag varit på denna vecka för det har ingen annan med att göra. Dom som känner mig väl vet vad det är.
När jag kom hem så storstädade jag lägenheten & tvättade. Ska bli så skönt att krypa ner i en nybäddad o ren säng. Finns det något härligare?
Lite senare kom Jennifer hit, vi lagade lite mat och sen bara suttit o snackat. Drog ut en sväng o åkte lite moppe sen åkte hon hem, men vi ses i morgon igen!
Känns verkligen att hösten är här nu, jag hade på mig vinterjackan förut när vi va ute men ändå så frös jag lite.
Men jag tycker det är mysigt!
Längtar tills jag får hem soffan så jag kan mysa ner mig i en filt i soffan, tända massa ljus och dricka en kopp te.
Nu när det är sådär ruggigt kallt ute o mörkt om kvällarna, Gud så mysigt! längtar.
Nu har jag precis tagit mig ett bad, tycker jag är förtjänt av det så som jag hållt igång och fixat idag, och nu äter jag lite mat sen blir det att krypa ner i sängen och kolla på något bra på tv.
Har inga möten eller något i morgon så behöver inte gå upp tidigt eller tänka på att lägga mig i tid. SKÖNT!
I morgon ska jag nog sova hos Jennifer :) myspys!
Ne nu blire sängen nästa!
Hoppas alla har haft en super bra dag, puss & kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0