<3

fy va trött jag är, ont i ryggen har jag börjat få också :( ! Gick ju som sagt upp tidigt idag, klockan halv 7.
Suttit o möten hela dagen fram till typ halv 3. Sen mötte jag upp Jennifer så käkade vi lite mat på stan sen åkte vi hem till mig för jag var tvungen att vara hemma vid 5 för det skulle komma nån o lämna en boxer till tv:n som alla som bor genom stångåstaden ska få. Så nu har jag fått den och man får typ prova på ALLA kanaler i 2 veckor, så jag vet någon som kommer ligga framför tvn hela kvällarna o kolla på tv :D disney channel o grejer, as bra ju :D
Nu har Jennifer åkt hem precis och jag håller på o lagar lite mat & små flinar åt kattungarna som springer runt o busar, dom är så sööta! Sen blire o krypa ner i sängen och se vad det finns för roligt att kolla på, har typ 1000 kanaler att välja mellan :p hittar nog något roligt.
I morgon äre möten igen så det blir tidig uppstigning i morgon också, usch!

Då gick man in i vecka 27 idag då, som sagt veckorna bara springer iväg!
Bild på magen och info om denna vecka kommer i morgon, orkar inte fixa med det idag.
vi hörs i morgon,
puss&kram


Kommentarer
jenny

hello gums allt bra me dig?? e du sugen på sexparty? en kompis ska ev ha ett i november tänkte du kanske vill hänga på? ha de i tanken iaf! vore ju kul o ses igen oxå! ta hand om dig snuttan =) kram

2009-09-16 @ 13:28:27
URL: http://supersylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0