Hösten är här.

Var ju som sagt ute på promenix förut, det var verkligen jätte skönt!
Gick i typ 1 timme, lite mer. Och Nalli tog massa fina bilder som jag lägger upp längre ner.
Nu märks det verkligen att det är höst, det är kallt i luften och löven börjar bli orange/röda och falla ner på marken. Efter promenaden gick jag hem och tog mig ett varmt bad, hur skönt som helst när man är lite frusen.
Sen gick jag ner till Nalli & c/o där jag sitter nu :) Blir nog att gå hem om en stund o laga lite mat sen slappa i soffan, blir o lägga sig tidigt för i morgon är det Unga Föräldrar på schemat.
Får se om jag skriver mer idag, annars får ni ha en toppen kväll! puss




Kommentarer
jenny

åhh vilka fina kort!! ja o barnen va ute på en promenix igår med o de va riktigt skönt trots kylan!! måste ses o ta en fika nån dag snart med hörrdödu =) glöm inte att de e sexparty den 20 nov kl 19! ta med dig några vänner om du vill o har lust! jag kan som sagt hämta om du vill eller om maria följer med så finns ju säkert skjuts där =) ta hand om dig så hörs vi snart!! kram faster !!

2009-10-22 @ 09:26:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0