helt slut

hej alla sötnosar!

Idag har jag varit på möte på Unga Föräldrar, verkade jätte bra så ska börja där nästa vecka. Ska bli spännande & roligt att träffa andra mammor. Dock är jag den ända som har en pågående graviditet, dom andra har redan fått sina barn. Men det är ju oxå bra för då kan jag fråga dom en massa om jag undrar över någonting.
Efter mötet gick jag & natha på stan, hon bjöd på en fika sen gick vi runt för hon skulle handla lite.
Hon köpte naglar (tippar) osådär så vi åkte hem till mig och fixade våra naglar, vart väldigt nöjd faktist :)
Sen lagade vi mat, vart fläskfile med potatis kroketter och bea sås, mums! :D
Men nu har hon åkt hem och jag ska snart krypa ner i sängen, är helt slut i kroppen. Ont överallt :P
Skulle igentligen ha städat o tvättat men klockan vart så mycket så får göra det i morgon istället.
Måste ha fint tills på lördag för då får man massa trevligt besök för det är nämligen min FÖDELSEDAG då :D

sen måste jag ju berätta en tråkig sak.
har tyvärr inte kvar mina små söta kissebäbisar längre :( började känna av min allergi igen så kunde inte ha kvar dom kände jag. VÄLDIGT tråkigt men nu är det så.. Så himla tomt här hemma nu utan dom! men men..
Ne nu ska jag krypa ner o kolla på tv, hoppas ni haft en trevligt torsdag!
puss ♥



Kommentarer
Mindy

Godmorgon..Varför vi tror på tidigare är bara en känsla..Hoppas att du får en skön fredag.kram

2009-10-02 @ 09:25:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Maria - livet i Milano ☆

jo bara bra, med dig? =)

2009-10-02 @ 09:32:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0