hej alla sötnosar ♥

hoppas ni mår bra :) Jag mår faktist rätt bra idag, känner mig lite seg men det är ju inget ovanligt :P
var ute för ett tag sedan och träffade en tjej och hennes 2 hundar, jag ska nämligen börja hjälpa henne med hennes hundar på dagarna och gå ut med dom o sådär. Jätte söta & snälla hundar var det. Så det ska bli kul.
Ligger ju för det mesta hemma o glor om dagarna så kan vara bra för mig och komma ut lite i friska luften o röra på fläsket ;) haha. Fast ska ju börja på unga föräldrar nu på torsdag men det är ju på förmiddagarna. Och det är eftermiddagarna jag ska gå ut med hundarna så det är ju perfekt.
Nu ligger jag & vilar mig lite i sängen och kollar lite på tv. Vet inte riktigt vad som händer idag, KANSKE ska följa med Jennifer & hennes pappa till Öland för att hämta en husvagn men vet inte hur det blir med det, hon skulle ringa om en stund. Annars blir det nog tvätta o lite sånt som sker, och så kanske Jennifer skulle sova hos mig.
Vi får se helt enkelt :)

Gick ju in i vecka 30 idag, gud så fort allt går.
Det är en livlig liten krabat jag har inne i magen kan jag lova. Det är full fart :)
Nu ser man verkligen alla rörelser, magen flyttar sig åt alla håll och kanter.
Har även börjat få slag/sparkar upp i revbenen och i sidorna och det är ju inte lika roligt då, ibland gör det faktist riktigt ont. Ibland känns det som om det ska komma ut en hand/fot ur huden för lillen trycker/sparkar så hårt.
Lite små obehagligt men det är sånt man får ta :D Man kan även känna en liten fot dom trycks ut eller ibland när magen blir jätte hård på ena sidan så känner man antigen om det är lilla rumpan eller huvudet som trycks ut i huden. Häftiga grejer som börjar hända nu iallafall :D

hoppas allt är bra med er iallafall :D
puss ♥



Kommentarer
Saannis Fru & Blivande Mamma

sv; mejl/msn; [email protected] om du vill snackar! :)

2009-10-05 @ 16:50:28
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0