hallå sötnosar!

Har precis tagit mig ett varmt o skönt bad och nu ska jag måla mina naglar hade jag tänkt.
Skönt o fräscha till sig lite extra ibland. Förut fixade man sig jämt, innan jag vart gravid tex.
Då sminkade man sig och man fixade och plattade håret, hade fina kläder o blabla.
Nu ser man likadan ut hela tiden, mjukis kläder och håret uppsatt i en toffs & osminkad. Så därför vill jag piffa till mig lite extra idag känner jag, så ska måla mina naglar och sminka mig lite :)
Vad ska ni hitta på idag då?

Sen måste jag ju säga att chipsen vad riktigt goda faktist!
Sen har ju inte alla samma smak då, men jag rekommenderar att ni testar dom.




Kommentarer
Mindy

God kväll söta..Söt din blogg har blivit..kram kram

2009-10-10 @ 17:50:05
URL: http://blondis81.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0