godmorgon :)

Vaknade för ett tag sen, har precis fått i mig lite frukost.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på faktist, skulle igentligen till skolan idag men kände att jag verkligen inte orkade och att jag behövde sova. Så idag sov jag tills jag vaknade, ställde ingen klocka eller så. Och för en gångsskul var det ingen som ringde o väckte mig heller, brukar ALLTID vara så att man blir väckt pga telefonen eller ngt när man bestämt sig för att sova ut :p men inte idag, skönt!
Men jag känner för o komma ut o hitta på något idag, ska nog fixa till mig lite med smink o sådär idag för det gör jag aldrig längre. vi hörs senare, puss


Kommentarer
Patricia Lindh Nielsén

Hej där!! :) Tack detsamma, har läst runt lite på bloggen här. Och fasiken vilken perfekt mammamage du har!

Jag är bara i vecka 17, går in i 18 snart. Så inte alls långt gånget!



Ser att du bor i linköping? Bodde där förra sommaren! :) jobbade även på nilson's i stan. Hade lägenhet över resturant afrodite! :) Kram

2009-10-07 @ 18:44:48
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0