en riktigt bra födelsedag :)

Nu börjar dagen gå mot sitt slut & min födelsedag är snart över :P
Har haft en kanon dag måste jag säga. Haft folk här hemma idag & det var jätte trevligt :) bjöd på tårta o sådär.
tack allihopa för super fina presenter!! Fick pengar, presentkort, ny hårfön, saker till hemmet, böcker om graviditet & förlossning, smycken o lite mer :) super fina saker!
När alla hade åkt härifrån gick jag ner till syrran & åt middag med dom och sen var jag där ett tag.
Sen gick jag hem så kom Timmy & Dennis hit och åt lite tårta o umgicks lite. Men nu har dom åkt så jag ligger i sängen och funderar på o lägga mig snart, är trött som fan efter denna dag.
Tack allihopa för alla gratulationer ♥
puss på er!


såhär vart min lilla älsklings säng :)



Kommentarer
heidi

Så fint du gjort de!! Hoppas bebis kommer snart )=

2009-10-04 @ 13:16:51
URL: http://heidiaho.blogspot.com/
Ellinor

Ser typ exakt ut som våran :) fiint !

Jag e 89a o väntar liten 16 dec :)

2009-10-08 @ 07:41:21
URL: http://iminvantanpadig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0