promenix

Jag har ju som sagt börjat vakna tidigare nu på sista tiden, och det är faktist skönt!
Förut kunde jag ligga o sova heela dagarna, men nu vaknar jag runt 8-9. Och det är skönt o inte sova bort hela dagarna, och man blir faktist bara tröttare/segare av att sova för mycket.
Jag vet inte om det är kanske kroppen som håller på o förbereder sig inför bäbis eller något, för jag har aldrig varit såhär morgon pigg som jag börjar bli nu :P För när bäbis kommer sen då blire ju inga sov morgonar ;) hehe.
Så kroppen kanske är så smart att den börjar förbereda sig på att gå upp tidigt, jag har ingen aning.
någon som vet?

Har precis ätit lite frukost nu, och ska klä på mig lite varma kläder för det ser väldigt ruggigt ut ute. För jag ska ut på promenad med min kära vän Nalli :) Ska bli skönt!
så vi hörs senare, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0