dålig stil.

Var ju som sagt på unga föräldrar förut, inte det roligaste eftersom det bara var jag som kom dit idag.
Tycker det är dåligt när man bara skiter i det och inte hör av sig o säger att man inte kommer. Och att man inte ens kan svara i telefonen när "personalen" ringer, Usch va dålig stil!
Men det var mysigt iallafall, fick god mat o sådär.
Varit hemma en stund nu, legat o kollat på paradise hotel avsnittet från igår. Missade ju det :/ Men nu är det sett iaf.
Ikväll blir det en fullspäckad tv-kväll med Linus och förhoppningsvis johan, det vi ska se är;
20.00-21.00 - Ullared
21.00 - 22.00 - Mamma till en mördare
22.00 - 22.30 - Paradise Hotel

nu ska jag ta mig någonting att äta, magen börjar kurra ;)
puss sålänge!



Kommentarer
jossan

Sorry att jag inte kom idag gumms sov knappt nåt inatt<3

vakna sent<3

2009-11-17 @ 01:57:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0