hallå där

Började som sagt dagen med att åka til staden med mamma o peter för att fixa med lite papper, åkte sedan hem för att invänta svar ifrån Nadja som jag fick så gick över till henne och Melwin :)
Vi gick en sväng bort till affären för att köpa lite mat o sådär. Påvägen hem började jag må lite små dåligt så var tvungen att sätta mig ner på marken för att inte svimma! Usch, hade inte ätit mycket sen var det så varmt och så nog därför det vart så.
Sen gick vi hem och Nadja lagade mat medans jag satt och gullade & pratade med lille Melwin, hemmagjort potatismos med citron fisk :) mumms!
sen satt vi och pratade en massa, blev en hel del mamma prat :P Blir lätt så när man har det gemensamt, hon har ju en son på 3 månader och jag gravid i väntan på min bäbis :D Det är kul, för då kan deras son o min plutt leka med varandra sen. Men det var riktigt trevligt, måste göras om snart igen!!
Gick sedan hem för att vila en stund, var helt slut! eftersom jag somnade den tiden jag gjorde i natt..
Sen gick jag ner till Ljungsbro en stund o umgicks lite med Jossan & Danne, men blev inte lång stund..
Och nu ligger jag här i sängen och kollar på Beck och äter glass & kakor, mumms!
Måste försöka sova rätt skapligt idag så man blir människa igen.. Måste vända tillbaka på dygnet och sen få in lite rutiner, gå upp skapligt och äta frukost och sådär.
Men vi får väl se hur det blir med den saken haha!
Ne nu ska jag kolla klart på Beck sen måste jag nog sova, börjar bli ruskigt trött.
Godnatt alla!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0