tack snälla ni

vaknade runt 2 idag.. Mamma och Peter (mammas kille) ringde och fråga om jag var hemma och sådär så sa dom att dom kommer om 10 minuter, så satte på kaffe och sådär.
Sen när dom kom så hade dom med sig en liten present, en spjälsäng :D! tack snälla..
Jag har gått o tjatat om att jag vill köpa en spjälsäng nu men inte haft pengar till det och så bestämde dom sig för att köpa en till mig, så himla snällt av dom! vart jätte glad iaf. Så har hållt på och monterat ihop den precis, ganska lätt faktist..
Har ju inte köpt något spjälskydd, täcke, kudde eller lakan eller något sådant ännu men tog iallafall en bild på den så ni får se, la dit en filt o en kudde så det skulle se lite fint ut iaf :)
idag vet jag faktist inte vad man ska hitta på, förslag?
Jag mår riktigt bra idag, så känner för att hitta på någonting! Gäller att man passar på när man är pigg och sådär.
men vi får se vad dagen har att erbjuda, kanske dyker upp någonting roligt senare...
Men ni får ha en toppen kväll iallafall, för det ska jag försöka ha :)
PUSS


Kommentarer
Maria

Vilken fin säng =)

2009-07-11 @ 18:25:19
Jenny

aa jag vet :D

2009-07-12 @ 16:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0