tänkt om det är på gång?

Sov rätt länge idag & det var skönt kan jag lova! Gick väl upp vid halv 1-1 någon gång.
Åt frukost och sen gick jag bort till Nadja och tog en kopp kaffe. Sen tog vi en sväng ner till affären och mötte upp min lillebror och sen handlade lite mat till kvällen..

Haft lite menssmärtor under natten men inget farligt. När jag vaknade & gick upp kände jag inget speciellt, men efter några minuter när jag gått omkring lite i lägenheten kom dom igen, den här gången gjorde dom rätt ont faktist. Kommer o går lite hela tiden, och har gjort under dagen & även igår som jag skrev. Jag tror även att slemproppen börjat lossna lite, så funderar på om jag ska ringa till förlossningen och rådfråga med dom lite?
Det är så svårt när man inte vet vad som händer liksom, det är ju något heeelt nytt för mig det här & man vet ju ingenting. Så för o vara på den säkra sidan kanske man skulle ringa?

Ikväll är brorsan här igen, vi ska laga tacos om ett tag och sen mysa framför tvn tills pappa kommer och hämtar honom :D
Sen kanske det blir o gå bort till Nadja en sväng senare ikväll.. Vi får se vad klockan blir.
Vad gör ni en kväll som denna ? :)



Kommentarer
L* med bebis i magen

Kanske bäst o ringa för säkerhetskull! tänk om det är på G? åh vad spännande! lycka till!

2009-12-11 @ 17:32:41
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
mia

Okej vad spännande :) vad tror du att det blir då?

jag hade ingen aning när jag väntade enya,

Min förlossning var tuff så barnmorskorna sa att det är en tjej för dom är envisa :) dom hade rätt :)

2009-12-11 @ 18:32:59
URL: http://enyasmamma.blogg.se/
★Svantes mamma★

Hej!

Spännande, de verkar som att de börjar närma sig nu :)

Jag blir jätte sugen på att skaffa bebis när jag läser din blogg. Och sanningen är att jag för 1½månad sedan lade ner mina p-piller. Så vi är på g iaf. ;)



Många vet inte om de ännu, så skriv inget om de i min blogg så folk fattar. Små hintar är okey =)



Kram kram

2009-12-12 @ 17:14:00
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0