mys

förlåt för dålig uppdatering. Men i fredags åkte jag ju som sagt hem till mamma o familjen.
Hade en jätte mysig kväll med hela familjen samlade framför tvn till Idol :) Inte ofta det händer, så det var jätte trevligt!
Sen igår vart det en sväng på stan med mamma medans lillebror var på kalas. Sen följde mamma och brorsan med hem hit så fikade vi.
Inte kännt mig 100 i kroppen i helgen, varit snorig o ont i halsen och fått hosta, så vet inte om det är någon förkylning på g kanske. Svininfluensan ? Nej det tror jag ej !
Kvällen igår tillbringades med Linus och min kära syster :) Vi satt borta hos henne o fikade och snacka massa goja hela kvällen. Linus mamma kom förbi och lämnade ny bakade lussebullar till oss, hur gullig får man va :D <3
Så jävla gott det var, MÅSTE baka känner jag! Men saffranen är ju så dyr i år, usch!

aja, nu blir det ett bad sen en promenad ner till affären med Linus :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0