godmorgon!

Sitter i soffan och har precis ätit frukost, snuttan ligger o gosar brevid, nog matdags för henne snart skulle jag tro.
Både jag & lillan har blivit förkylda, usch! Inge vidare roligt.
Natten har väl varit sådär, jag har fått några jävla utslag på kroppen som kliar något fruktansvärt!
Så ligger och kliar halva nätterna, jag blir tokig rent ut sagt. Har köpt kortison salva eller va det heter men funkar ju knappt. oh!
Ska ringa till sjukvårdupplysningen sen och höra med dom vad dom tror det kan vara, kanske har med förkylningen att göra?
Om ett tag kommer mamma,peter och syskonen på besök. Mammas kille Peter har ju inte sett snuttan än så det måste han ju göra :D
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, jag vill gå ut o gå en sväng. Men det är ju som sagt för kallt ute.
hoppas ni får en toppen dag!
puss från mig & saga



Kommentarer
Patricia Lindh Nielsén!

Hej! Du, jag lider verkligen med din om klådan.



Om du kollar in min blogg och skrollar ner lite så har jag bilder på utslagen, liknar dessa dina?

Är orolig över vad de e för nått!



Tack för hjälpen.

Kram

2009-12-21 @ 18:35:17
URL: http://mammansangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0