full rulle

Här hemma har det varit full rulle hela dagen. Hade som sagt besök förut av en tjej som ska hjälpa mig lite framöver med saker & ting. Sen kom lillebrorsan, som fortfarande är här. Han ska ju sova här i natt :)
Vi fick även besök av Nadja & lille Melwin förut också, dom kom över på en kopp kaffe. trevlgit trevligt!
Sen har jag även skalat och skurit potatis så jag har blåsor i händerna, 3 kg potatis. Helt slut i händerna. Ska nämligen på Julbord på brorsans skola i morgon och då skulle alla familjer ta med sig någonting och våran uppgift var janssons frestelse, så mamma satte mig i arbete med det :) Men det gör inget för jag älskar o laga mat.
Så nu står dom i ugnen och blir färdiga.
Kvällen blir för övrigt lugn, ska laga någon god middag till mig & brorsan sen blir det mys framför tvn.



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0