Hallå igen !

Skönt med ny design. Det gör mycket, för nu känns det roligare o blogga igen faktist! :)

Denna dag började med besök på BVC för o kolla vikt på min älskling, och nu väger hon 4050. Dom går ju alltid ner i början, men nu är hon påväg uppåt igen.
Efter BVC besöket så gick vi hem till våra kära vänner Nadja & Melwin och umgicks lite.
Efter vi umgåts med dom gick vi hemåt igen och jag gjorde mig i ordning för att sedan träffa Linus för o fotografera & även äta middag som hans mamma bjudit in mig till :) Blev rätt bra bilder faktist, tycker jag iaf!
Blev inte så mycket bilder på min lilla snuffsa som jag hade hoppats på, för hon har varit lite grinig idag. Men får ta mer bilder någon dag när hon är på bättre humör :D
Nu har jag precis gett lillan mat, så det blir att krypa ner o sova nu!
Vi hörs i morgon :)
Puss


smakprov, mer bilder kommer i morgon !



Kommentarer
Linus Zebrah

Världens sötaste tjejor (:<3

2009-12-30 @ 01:52:40
URL: http://mrzebrah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0