13 dagar kvar

Hade som sagt inte den roligaste natten inatt, usch! Somnade väl runt en 4 kanske. Gick upp runt halv 1 idag, så vart några timmars sömn iallalfall. Gick upp och åt frukost o la mig i soffan och kollade på en film, nya american pie, helt okej faktist. Men alla dom filmerna är ju likadana, det går ut på att dom ska få sig ett knull.
Löjligt igentligen, varför så viktigt med sex? aja.
Medans jag kollade på film hade jag mobilen på laddning inne i sovrummet, och hade då några missade samtal sen när jag hämtade den. bla mormor o mamma hade ringt och blivit jätte oroliga för jag inte svarat, så mormor hade ringt till mamma o frågat om hon hört något ifrån mig och då hade ju mamma blivit jätte orolig också och ringde. För mormor hade tydligen vaknat i natt o haft ont i magen och kännt på sig att jag var påväg och skulle föda, och sen hade läst min blogg på morgonen o sett att jag skrivit att jag hade haft ont o sådär, så hon vart ju jätte orolig. Så dom trodde att jag hade åkt upp till förlossningen eller att jag låg avsvimmad här hemma. Men har pratat med båda två nu så dom kunde lugna ner sig. Söta dom är!

Kom precis hem nu typ, vart borta hos Maria på en kopp kaffe. Suttit o pratat om graviditet och bäbisar :D Hon och niclas ska nämligen också ha barn fick jag reda på för ett tag sen. Så himla roligt, är så glad för deras skull :) grattis än en gång! <3
Många bäbisar blir det, så man behöver ju inte vara orolig att min lille ska vara utan kompisar direkt.
Så himla roligt att det är så många som ska ha barn nu, så man har lite mer gemensamt med folk :) härligt!

Kvällen kommer nog tillbringas i soffan framför tvn, ska kolla på ullared & paradise hotel.
Är rätt seg eftersom jag somnade så sent i natt.

13 dagar kvar till BF, börjar bli nervöst. OH VAD JAG LÄNGTAR!! ♥



Kommentarer
Maria

Tack igen Jenny =) Såå kul att prata bebisar! Får vi göra snart igen =)

2009-12-08 @ 13:09:45
Anonym

inte precis någon slump att alla ska ha barn samtidigt, jag menar det är ju en "trend" nu .. vänta bara hur kul de blir om ett par år när trenden e över o du sitter där med ditt barn

2009-12-08 @ 15:51:29
★Svantes mamma★

Oj oj oj! 12 dagar kvar... de kan smälla till när som helst nu. Hoppas bara inte att du går över tiden. :( kram

2009-12-08 @ 20:48:07
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0