wie! !

Jag måste bara säga att jag har världens bästa mormor och morfar!
Dom är verkligen GULD värda!
dom hjälper mig med pengar denna månaden så allting löser sig till slut iallafall, gud så skönt!
jag älskar er så otroligt mycket !!!! <3

Jag ligger faktist kvar i sängen och slöar, ska gå upp efter jag skrivit det här och äta frukost sen blir det väl en sväng ner till marknaden lite senare. Gud så skönt det känns att det löste sig med pengarna, det vart en sån lättnads känsla inom mig! För jag vill inte hålla på och hamna hos kronofogden igen nu när jag blivit av med dom. För det hade jag gjort om inte dom hjälpt mig.. så tuuuuuuuuusen tack <3



Kommentarer
jenny

hello gums!! fick ett mess från stollen i norge så du ska få en massa bebiskläder som jag har!!! hur e du hemma om dagarna?? tänkte om jag kunde komma över nån dag med allt?? kram

2009-08-29 @ 11:44:23
URL: http://supersylt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0