godkväll.

Var som sagt hos barnmorskan idag och allt såg fint ut, förutom att jag hade fått lågt järnvärde igen. Så fick gå och köpa järntabletter. Men annars såg allting jätte bra ut. Hon mätte magen & livmoderna och jag var lite större än vad hon hade förväntat sig och vad man brukar i denna vecka tydligen men det är inget fel med det :) Helt naturligt! Fick höra min älsklings hjärtljud & det är såååå mysigt! ooh vad jag längtar efter o få se dig.
Efter barnmorskan mötte jag upp mamma på stan så tog vi en lunch tillsammans, trevligt!
Sen gick vi en sväng på stan och kollade lite bäbiskläder och sådär..
Åkte hem sen och vilade en stund, var så sjukt trött. Sen kom min faster förbi med massa massa bäbiskläder till min lilleskutt, en svart sopsäck full typ! :D Vi tog en kopp kaffe och pratade lite skit.
När hon hade åkt började jag kolla på kläderna och vek in dom i garderoben, jätte fina kläder!
Det mesta var från min andra faster uppe i Norge. TACK!
Sen gav jag upp med kläderna (massor kvar) men orkade inte mer. Så gick ner till syrran & tobbe och tog en kopp kaffe och umgicks lite. Gosade lite med min lille kissebäbis som blir min om några veckor :D:D:D
Nu har jag precis bakat muffins och håller på och gör knäck haha, vart så sugen på det häromdagen så var tvungen att göra det nu. Vem har sagt att man bara måste ha det till jul ? :P
Ne nu ska jag hälla upp knäcken i formar sen måste jag lägga mig, ska på möte i stan i morgon.
Sov så gott!!
Puss


NÅGON SOM KAN GE MIG FÖRSLAG PÅ NAMN PÅ DENNA SÖTNOS ? :D


Kommentarer
Anonym

Terror, Figaro, Fisan, Mysan, Flisan, Aset

2009-09-04 @ 17:30:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0